Wyjaśnienia do SIWZ (3)
dotyczy: Przetargu na dostawy pn. „Bezgotówkowy zakup oleju napędowego do pojazdów i sprzętu MPGK Sp. z o.o. w Jaśle” nr. ref. TGS/8265/2017.
Zamawiający : Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ul. P. Skargi 86A 38-200 Jasło.
W związku z otrzymanymi pytaniami dotyczącymi treści SIWZ postępowania przetargowego na „Bezgotówkowy zakup oleju napędowego do pojazdów i sprzętu MPGK Sp. z o.o. w Jaśle”, Zamawiający wyjaśnia:
- W odniesieniu do zapisów SIWZ dział IV pkt 3 Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca będzie posiadał stację paliw w odległości do 4 km od
siedziby Zamawiającego ?
Odpowiedź: Nie.
- Czy istnieje możliwość zmiany zapisu w umowie w par.3 ust.1 na proponowany: Faktura jest wystawiana za pełny okres rozliczeniowy i obejmuje należność z tytułu sprzedaży produktów i usług dokonanej w tym okresie. Ustalone są następujące okresy rozliczeniowe: od 1-go do 15-go dnia miesiąca i od 16-tego do ostatniego dnia miesiąca. Za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień danego okresu rozliczeniowego” ?
Odpowiedź: Paragraf 3 ust 1 umowy dopuszcza taką możliwość.
- Czy Zamawiający wyraża zgodę na zmianę wymagań zawartych w umowie w par.3 ust.2, aby Wykonawca „zbiorcze zestawienie” nie załączał do faktury a zestawienie transakcji w formie raportu umieszczał na portalu internetowym, który inicjowany jest do konkretnego klienta lub wysyłał Zamawiającemu mailem?
Odpowiedź: Nie.
- Czy istnieje możliwość zmiany zapisów zawartych w umowie w par.4 ust.3 i 4 na zapis proponowany: „Sprzedaż paliw odbywać się będzie po cenach obowiązujących na danej stacji paliw Wykonawcy w momencie realizacji transakcji przy uwzględnieniu stałego opustu w wysokości .. % na paliwa (od ceny brutto)” ?
Odpowiedź: Nie.
- Czy istnieje możliwość zmiany w umowie w par.6 terminu płatności tak, aby liczony był od daty sprzedaży lub od daty wystawienia faktury, a nie od daty otrzymania przez Zamawiającego ? Niestety, nie możemy spełnić wymagań Zamawiającego, ponieważ w systemie rozliczeniowo-księgowym Wykonawcy termin „od otrzymania”, z przyczyn braku możliwości windykacji należności, nie istnieje.
Odpowiedź: Nie.
- Czy istnieje możliwość doprecyzowania zapisów umowy w par.9 ust.1 i 2 tak, aby kara była naliczana od niewykonanej części wynagrodzenia umownego, której dotyczy odstąpienie ?
Odpowiedź: Nie.
- Czy Zamawiający dopuszcza możliwość, po wyborze oferty, zaakceptowania i włączenia do treści umowy regulaminu Wykonawcy „Ogólne Warunki Sprzedaży i Używania Kart Flotowych PKN Orlen S.A. z dnia 01.07.2014 w zakresie nie sprzecznym z postanowieniami SIWZ i umowy ?
Odpowiedź: Nie.