OGŁOSZENIE
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Jaśle prowadząc postępowanie o zamówienie publiczne zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku, Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1943 z póź. zm.) ogłasza przetarg nieograniczony na roboty budowlane pn. „Przebudowa źródła ciepła wraz z przebudową i rozbudową systemu ciepłowniczego w Jaśle” dla zadania: „Budowa sieci i przyłączy ciepłowniczych do budynków TBS ABK”
Przedmiotem zamówienia są prace budowlane wraz ze wszystkimi niezbędnymi dostawami, infrastrukturą towarzyszącą i współpracującą oraz rozruchem w stanie gotowym do eksploatacji (tzw. pod klucz) inwestycji p.n. „Przebudowa źródła ciepła wraz z przebudową i rozbudową systemu ciepłowniczego w Jaśle” dla zadania: „Budowa sieci i przyłączy ciepłowniczych do budynków TBS ABK” na podstawie istniejących projektów budowlanych. Zamówienie jest współfinansowane przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie w ramach w ramach programu priorytetowego nr 5.9: „Międzydziedzinowe. Ciepłownictwo powiatowe – pilotaż”
W ramach zadania zostaną wybudowane i włączone do Miejskiego Systemu Ciepłowniczego nowe sieci i przyłącza ciepłownicze w technologii preizolowanej zasilające w energię cieplną istniejące budynki mieszkaniowe przy ul. Kościuszki 31, 53, 57, ul. Słowackiego 3,5,8,14, ul. Lenartowicza 23, ul. Mickiewicza 3 i ul. Franciszkańskiej 1, 2. Przyłącza mają być wprowadzone do pomieszczeń węzła ciepłowniczego każdego z budynków i zakończone zaworami odcinającymi. Szczegółowy zakres zadania został przedstawiony w opracowanej dokumentacji projektowej będącej załącznikiem do SIWZ. Po zakończeniu budowy i przekazaniu do użytkowania potwierdzonym protokołem odbioru końcowego, Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia oraz będzie świadczył kompleksowe usługi serwisu gwarancyjnego w okresie udzielonej gwarancji.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
- Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
- Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
- Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
- Termin wykonania zamówienia: do 30.09.2020 r.
- Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia :
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:
1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i art.24 ust.5 pkt 1 ustawy pzp,
2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie,
b) sytuacji ekonomicznej i finansowej: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli
Wykonawca wykaże, że: posiada polisę lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 1.000.000 PLN oraz posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1.000.000 PLN,
c) zdolności technicznej lub zawodowej: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli
Wykonawca wykaże, że:
– W okresie nie wcześniej niż ostatnie pięć lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej trzy
roboty budowlane polegającą na budowie sieci i przyłączy ciepłowniczych (z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i odbiorów).
– Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj :
- kierownik budowy, posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności konstrukcyjno – budowlanej, min. 3 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy,
- kierownik robót – specjalność instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, min. 3 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót,
- kierownik robót – specjalność instalacyjna w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych, posiadający uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych, min. 3 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót oraz brał udział w wykonaniu i uruchomieniu przynajmniej dwóch obiektów o podobnym charakterze
- Podstawy wykluczenia:
Zamawiający wykluczy Wykonawcę na podstawie art. 24 ust.1 oraz na podstawie art.24 ust.5 pkt.1 ustawy. - Wykaz oświadczeń lub dokumentów dotyczących braku podstaw do wykluczenia oraz potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
– Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania,
– Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
– Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,
– Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
– Zobowiązanie podmiotów udostępniających zasoby,
– Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 1.000.000 PLN,
- Informacja banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000 PLN
- Wykaz robót budowlano – montażowych w zakresie niezbędnym do spełnienia warunków wiedzy i doświadczenia, wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli czas prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, przed dniem wszczęcia postępowania, odpowiadających swoim rodzajem i wartością, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie.
- Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacja o podstawie dysponowania tymi osobami.
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, wraz z formularzem ofertowym, oraz wymaganymi oświadczeniami jest do pobrania na stronie internetowej : www.mpgk.jaslo.pl
- Numer referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego : ZEC/3770/2020
- Wadium – 20.000 PLN
- Kryteria oceny ofert:
cena – 60 %
okres gwarancji – 40 % - Oferty należy składać w siedzibie tut. Spółki ul. P. Skargi 86 A , 38-200 Jasło, do dnia 15.07.2020 r. do godz. 10.00.
- Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie tut. Spółki ul. P. Skargi 86 A , 38-200 Jasło, w dniu 15.07.2020 r. o godz. 10.10.
- Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
- Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 26.06.2020 r. pod numerem: 555357-N-2020
Załączniki i dokumentacja Pobierz Plik